شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد
گامی بلند در مسیر تحول سلامت؛ بازدید شبانه ی مقامات ارشد وزارتخانه ای و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پروژه استراتژیک نوسازی اتاق عمل بیمارستان حضرت قائم
در راستای تحقق چشماندازهای توسعهای نظام سلامت و ارتقای سطح خدمات درمانی در منطقه، پروژه ساخت و نوسازی واحد اتاق عمل بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد، با نظارت مستقیم و حضور مقامات ارشد کشوری و دانشگاهی، وارد فاز حیاتی خود شده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، در جریان این بازدید میدانی و نظارتیِ راهبردی، دکتر محمد اسماعیل مطلق، قائممقام رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور و دکتر فرحبخش، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه، بر اهمیت استراتژیک این مرکز در شبکه سلامت منطقه تأکید کردند.
در این بازدید، دکتر احمدی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، با ارائه گزارشی دقیق و فنی گامهای اجرایی، خاطرنشان کرد که دقت در جزئیات فنی و رعایت پروتکلهای سختگیرانه بهداشتی، خط قرمز این پروژه است. وی افزود که تحویل بهموقع این واحد مدرن، فراتر از یک تعهد کاری، یک تعهد اخلاقی نسبت به سلامت و امنیت جانی مردم منطقه محسوب میشود.
در این نشست راهبردی، دکتر گرشاسب کاووسی، رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) و بابک بهرامی، مدیر بیمارستان، با ارائه گزارش از روند پیشرفت فیزیکی و نقشه راه زمانی پروژه، بر همافزایی میان برنامهریزیهای کلان دانشگاه و عملیات اجرایی تأکید کردند. همچنین حضور خلیل منصوری، حراست شبکه و کلثوم سلیمانی، مترون بیمارستان، نشاندهنده یکپارچگی و انسجام کامل در زنجیره مدیریت، امنیت و عملیات بیمارستان برای تضمین موفقیت اجرای این پروژه حساس بود.

تیم مدیریتی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد ضمن استقبال از نظارتهای مستمر و سطح بالای مقامات کشوری و دانشگاهی، اعلام کردند که این پروژه، نقطه عطفی در تاریخ خدماترسانی شهرستان فیروزآباد خواهد بود. هدف نهایی، گذار از ساختارهای سنتی به سوی یک مرکز جراحی مدرن و پیشرفته است تا با بهرهگیری از آخرین دستاوردهای روز، کیفیتی بینظیر در مراقبتهای ویژه و جراحیهای پیچیده به جامعه ارائه شود.
گفتنی است در خرداد ماه امسال نصب دربهای برقی، نصب تابلوهای برق،نصب درب های اتاقها و اتمام بازسازی سرامیک تخریب شده راهروها انجام شده است.
نظر دهید