شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد
میز خدمت سلامت با حضور اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ فیروزآباد برپا شد / ارائه خدمات درمانی به عزاداران در عصر تاسوعا
مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهرستان فیروزآباد با هدف ارتقای سطح سلامت عزاداران و سوگواران حسینی، در اقدامی جهادی و با استقرار اتوبوس آمبولانس مجهز خود، میز خدمت سلامت را در عصر تاسوعای حسینی برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ این شهرستان در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی و با هدف دسترسی آسانتر عزاداران به خدمات درمانی، با استقرار اتوبوس آمبولانس در محل تجمع سوگواران، اقدام به برپایی میز خدمت سلامت نمود.
این برنامه که به همت و محوریت مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ فیروزآباد و با همکاری روابط عمومی شبکه بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و مشارکت ارزشمند دکتر نظافت در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی اجرا شد، با استقبال گسترده شهروندان همراه بود. در این میز خدمت، خدماتی شامل سنجش فشار خون، تست قند خون و ویزیت رایگان پزشکی به شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) ارائه گردید.

غلامعلی جاویدان، مسئول مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهرستان فیروزآباد، ضمن تشریح این اقدام گفت: مرکز ۱۱۵ به عنوان متولی این طرح، با استقرار اتوبوس آمبولانس سعی کرد تا در فضایی مناسب و مجهز به ارائه خدمات بپردازد. هدف ما این بود که در کنار وظایف امدادی، غربالگری و مشاورههای سلامت را نیز به بهترین شکل به عزاداران ارائه دهیم. خوشبختانه با همکاری بسیج جامعه پزشکی، روابط عمومی شبکه بهداشت و همراهی خانم دکتر نظافت، موفق شدیم این خدمترسانی را در سطح کیفی مطلوبی به سرانجام برسانیم.

وی افزود: همکاران ما در مرکز ۱۱۵ همواره آمادهاند تا در تمامی تجمعات و مناسبتها، با بهرهگیری از تجهیزات امدادی نظیر اتوبوس آمبولانس و با رویکردهای پیشگیرانه، گامی عملی در جهت سلامت عمومی جامعه بردارند.
گفتنی است که در این برنامه روح الله نوروزی منش روابط عمومی بیمارستان حضرت قائم (عج) و خانمها معصومه خبازی وزهرافروتن پور و برادران مهران شعبانی ،ایرج پناهی ،حسین همتی،بهنام ذبیحی از پرسنل مرکز فوریتها ۱۱۵ حضور داشتند.
نظر دهید