شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد
خیز بلند شبکه بهداشت فیروزآباد برای توسعه خدمات تخصصی درمانی ؛ بررسی روند راهاندازی بخشهای تخصصی در شبکه بهداشت فیروزآباد
در جلسهای با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد و مدیران و کارشناسان بیمارستان حضرت قائم(عج)، آخرین اقدامات و پیگیریهای مربوط به راهاندازی بخشهای شیمیدرمانی، کلینیک زخم و پلاسما، مرکز سراج و طرح توسعه بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، جلسه هفتگی هماهنگی و پیگیری روند راهاندازی بخشهای شیمیدرمانی، کلینیک زخم و پلاسما، مرکز سراج و همچنین طرح توسعه بیمارستان حضرت قائم(عج) با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد و جمعی از مدیران و کارشناسان این بیمارستان در دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.
در این نشست، آخرین اقدامات انجامشده، روند پیگیریها و چالشهای موجود در مسیر راهاندازی این بخشها مورد بررسی قرار گرفت و در راستای تسریع در بهرهبرداری از خدمات جدید درمانی، دستورات و هماهنگیهای لازم توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان صادر شد.
در پایان این جلسه بر تسریع در تکمیل زیرساختها، تجهیز بخشها و فراهمسازی شرایط لازم برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران تأکید شد.
نظر دهید