شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد
تبیین سیاست های مجموعه بهداشت و درمان فیروزآباد در دیدار سرپرست و کارکنان این شبکه
.
دکتر «بهرام جعفری» در دیدار با کارکنان این مجموعه ضمن آشنایی با کارکنان و تاکید بر امور تکریم ارباب رجوع به تشریح این مبحث با کارکنان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد دکتر جعفری گفت: در نظام اداری و اجرایی، رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه است و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب از جمله عواملی است که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد به رفتار مناسب کارکنان، همراه با گشاده رویی در برخورد با مراجعه کنندگان خصوصا در این مجموعه یعنی مجموعه بهداشت و درمان، بعنوان مهمترین معیارهای خود در اولین دیدار با کارکنان تاکید کرد و تحقق این امر را منوط به همکاری و همدلی کلیه اعضای این مجموعه از نیروهای
خدماتی گرفته تا کارشناسان ستادی همه و همه دانست و از کارکنان خواست تا به کمک هم به یاری نیازمندان به خدمات بهداشتی درمانی بشتابند.
در پایان این دیدار کارکنان با معرفی و ارائه شرح وظایف خود انتصاب دکتر بهرام جعفری را بعنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تبریک گفتند.
.
نظر دهید