30 شهریور 1403

  • 1399/02/22
  • - تعداد بازدید: 281
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نظارت سلامت محیط در ماه مبارک رمضان

طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان فیروزآباد در ماه مبارک رمضان

.

تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مراکز حساس از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهرستان فیروزآباد آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه با اعلام این خبر گفت: نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی فیروزآباد بالاخص قنادی ها، محل تهیه زولبیا و بامیه و نیز آش و حلیم ها، نانوایی ها، خواروبار فروشی ها، قصابی ها، کبابی ها، مرغ فروشی ها و سوپرمارکت ها از نخستین روز ماه مبارک رمضان در این شهرستان جهت اجرای پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی شروع شده است.

 

مهندس «سلطانعلی هوشیار»  افزود: در این طرح روزانه کارشناسان بهداشت محیط بصورت ضربتی و همچنین بازدید مشترک با ادارات صمت، اتاق اصناف، تعزیرات و اماکن عمومی انجام وظیفه می نمایند.

او گفت: کارشناسان بهداشت محیط ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی، استفاده از ماسک، دستکش و لباس کار آموزش های لازم را نیز به متصدیان ارایه می دهند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه فیروزآباد خاطرنشان نمود: استفاده از دستگاههای سنجش پرتابل جهت تشخیص سالم بودن تجهیزات و مواد غذایی در این بازدیدها از دیگر اقدامات تاثیر گزار کارشناسان سلامت محیط در این شهرستان است.

مهندس هوشیار در پایان از شهروندان خواست جهت هرگونه تخلف و رعایت نکردن مسایل بهداشتی از سوی واحدهای صنفی، با سامانه تلفنی 190 وزارت بهداشت تماس بگیرند.

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 24020
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید