03 آذر 1403

  • 1401/06/12
  • - تعداد بازدید: 344
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

تبیین سیاست های مجموعه بهداشت و درمان فیروزآباد در دیدار سرپرست و کارکنان این شبکه

.

دکتر «بهرام جعفری» در دیدار با کارکنان این مجموعه ضمن آشنایی با کارکنان و تاکید بر امور تکریم ارباب رجوع به تشریح این مبحث با کارکنان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد دکتر جعفری گفت: در نظام اداری و اجرایی، رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه است و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب از جمله عواملی است که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند.


 
 
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد به رفتار مناسب کارکنان، همراه با گشاده رویی در برخورد با مراجعه کنندگان خصوصا در این مجموعه یعنی مجموعه بهداشت و درمان، بعنوان مهمترین معیارهای خود در اولین دیدار با کارکنان تاکید کرد و تحقق این امر را منوط به همکاری و همدلی کلیه اعضای این مجموعه از نیروهای خدماتی گرفته تا کارشناسان ستادی همه و همه دانست و از کارکنان خواست تا به کمک هم به یاری نیازمندان به خدمات بهداشتی درمانی بشتابند.

 
در پایان این دیدار کارکنان با معرفی و ارائه شرح وظایف خود انتصاب دکتر بهرام جعفری را بعنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تبریک گفتند.

 

.

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 65914
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید