03 تیر 1405

  • 1405/03/31
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

ارتقای توانمندی تشخیصی آزمایشگاه‌های شبکه بهداشت شهرستان مُهر؛ برگزاری کارگاه تخصصی تشخیص مالاریا و سالک با حضور اساتید فیروزآبادی

در راستای افزایش دقت و سرعت در شناسایی بیماری‌های واگیر، کارگاه آموزشی تخصصی با محوریت روش‌های نوین تشخیص میکروسکوپی مالاریا و سالک برای کارشناسان آزمایشگاه‌های شبکه بهداشت شهرستان مُهر برگزار شد.

Azemayeshgah

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر، این دوره آموزشی با هدف بازآموزی و ارتقای مهارت‌های فنی پرسنل آزمایشگاه در تشخیص دقیق انگل‌های عامل بیماری‌های مالاریا و سالک برگزار گردید.

Azemayashgah

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد،در این کارگاه تخصصی،الهه پورقربان، مسئول آزمایشگاه مالاریا و مهدی نامدار، مسئول آزمایشگاه سالک از شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، به عنوان مدرس حضور داشتند. اساتید ضمن تشریح آخرین پروتکل‌های آزمایشگاهی، به آموزش عملی و تبادل تجربیات در خصوص نحوه نمونه‌گیری صحیح، رنگ‌آمیزی اختصاصی و تفسیر دقیق اسلایدهای میکروسکوپی پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این دوره با چالش‌های رایج در تشخیص افتراقی و نکات کلیدی برای جلوگیری از خطاهای آزمایشگاهی آشنا شدند. برگزاری چنین دوره‌هایی در سطح شهرستان‌ها، نقش موثری در کنترل زنجیره انتقال بیماری‌ها و بهبود کیفیت خدمات تشخیصی به بیماران ایفا می‌کند.

این کارگاه آموزشی با استقبال کارشناسان آزمایشگاه شهرستان مُهر روبرو شد و در پایان به پرسش‌های تخصصی همکاران در حوزه مدیریت و تشخیص این بیماری‌ها پاسخ داده شد.

  • گروه خبری : اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 155335

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید