30 شهریور 1403

  • 1400/07/27
  • - تعداد بازدید: 400
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

یک دستگاه دیالیز دیگر با مساعدت خیرین حوزه سلامت به مرکز دیالیز شهر میمند اضافه شد.

.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد از اضافه شدن یکدستگاه دیالیز به ارزش 500 میلیون تومان توسط خیرین حوزه سلامت در میمند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد دکتر "خدابخش چگینی" گفت: با توجه به افزایش بیماران نیازمند به دیالیز و نیاز مبرم به حداقل یک دستگاه دیگر، چهارمین دستگاه دیالیز در این مرکز با اعتبار 500 میلیون تومان توسط خیرین حوزه سلامت شهر میمند راه اندازی شد.

 

 

دکتر چگینی افزود: دیگر تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی این دستگاه از قبیل تخت دیالیز، دستگاه مانیتورینگ قلبی، دستگاه نوار قلب و...  با اعتبار یکصد و سی میلیون تومان با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین گردید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: در حال حاضر 15 بیمار  دیالیزی در میمند وجود دارد که در ماه حدود 150 مورد دیالیز برای این بیماران انجام می شود.

دکتر چگینی ادامه داد قبل از راه اندازی مرکز دیالیز در شهر میمند بیماران دیالیزی برای انجام دیالیز به شهر فیروزآباد وشیراز مراجعه می کردند که مشکلات زیادی را برای آنها به دنبال داشت. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد در پایان ضمن تقدیر از خیرین حوزه سلامت در شهر میمند که تا به حال مساعدت و همکاری خوبی در تامین تجهیزات بخش بهداشت و درمان این شهر داشته اند عنوان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهر میمند آماده دریافت کمک های مردمی و خیرین محترم  جهت برآورده نمودن نیازهای بهداشتی _درمانی خود می باشد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 49030
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید