31 شهریور 1403

  • 1398/11/14
  • - تعداد بازدید: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت دهه فجر

کلنگ زنی پروژه خیرساز پایگاه اورژانس شماره 3 شهری در فیروزآباد

.

کلنگ پروژه خیرساز پایگاه اورژانس شماره 3 شهری در فیروزآباد به مناسبت دهه فجر بر زمین خورد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: پایگاه اورژانس شماره 3 شهری از جمله پروژه های سلامت این شهرستان است که به مناسبت دهه مبارک فجر، کلنگ زنی شد.

دکتر «خدابخش چگینی» افزود: این پایگاه به متراژ 130 متر مربع از پایگاههای مصوب مربوط به برنامه ششم توسعه می باشد که عملیات ساخت آن به زودی توسط «مصیب الیاسی» نیک اندیش عرصه سلامت این شهرستان شروع می شود.

دکتر چگینی ادامه داد: افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای دهویه فیروزآباد با 130 متر مربع زیربنا و250 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مشارکت"حاج کاکاجان ایلون کشکولی" نیک اندیش عرصه سلامت شهرستان نیز از دیگر پروژه های حوزه سلامت این شهرستان بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: افتتاح توسعه ساختمان مرکز پیام اورژانس به متراژ 50 متر مربع و 80 ملیون اعتبار و خریداری تجهیزات مورد نیاز از قبیل: «سرور آسایار، گوشی،  UPS و دیگر اقلام» با 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس استان و همچنین مشارکت نیک اندیشان عرصه سلامت شهرستان در تهیه گوشی دیگر پروژه حوزه سلامت این شهرستان است که در سومین روز از دهه پر فروغ فجر به بهره برداری رسید.

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 19345
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید