30 شهریور 1403

  • 1402/11/02
  • - تعداد بازدید: 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

کشف ۳۰ کیلوگرم فراوردهای گوشتی تاریخ گذشته از واحدهای صنفی

در بازدید طرح ضربت بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان، ۳۰ کیلوگرم فراورده های گوشتی شامل سوسیس، کالباس و ساندویچ سرد تاریخ گذشته از چندین واحد صنفی کشف و جمع آوری شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، محمد علی امیدیان کارشناس بهداشت محیط و مربی مرکز آموزش بهورزی با اعلام این خبر، گفت: در ادامه برنامه های طرح ضربت و بازرسی بهداشت محیط که در راستای حفظ سلامت شهروندان انجام می شود، از مراکز و اماکن حساس زیر مجموعه، در سطح بلوار ولایت بازدید شد.
مهندس «امیدیان» اضافه کرد: در این بازدید، ضمن استفاده از ابزارهای سنجش پرتابل، مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و برای متصدیان متخلف نیز اخطار بهداشتی صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های واحد بهداشت محیط، ارتقاء سطح آگاهی های بهداشت عمومی متصدیان و کارکنان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی می باشد گفت: رویکرد واحد بهداشت محیط، ارتقاء سطح سلامت جامعه، افزایش کیفیت خدمات و بازرسی از واحدهای صنفی و همچنین کاهش خطرات و بیماری های منتقله از آب و غذا است.

او در پایان از شهروندان خواست ضمن خرید از مراکز و فروشگاه‌ های معتبر، به مشخصات درج شده بر روی کالا از جمله تاریخ تولید، تاریخ انقضا، پروانه ساخت، سیب سلامت، و شرایط نگهداری توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع‌ رسانی کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93484
کلیدواژه