30 شهریور 1403

  • 1402/10/11
  • - تعداد بازدید: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

کشف و توقیف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در فیروزآباد

در بازرسی ‌های انجام شده از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت شهید جهانی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی سطح این شهر، بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته شامل انواع نوشیدنی و لبنیات و فرآورده های پروتئینی جمع ‌آوری و توقیف شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، مصطفی زارعی مسئول مرکز خدمات جامع سلامت شهید جهانی گفت: با تلاش و نظارت ‌های کارشناسان واحد بهداشت محیط این مرکز، بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد غذایی آشامیدنی فاسد و تاریخ گذشته از سطح فروشگاه ‌های مواد غذایی این شهرستان کشف و جمع‌ آوری شد.
وی در ادامه افزود: مواد غذایی جمع ‌آوری شده شامل انواع نوشیدنی ‌ها، مواد پروتئینی و فرآورده ‌های لبنی است که به دلیل اتمام تاریخ مصرف و فساد این مواد غذایی، از سوی بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع جمع‌ آوری شده است.

مهندس زارعی از شهروندان خواست ضمن خرید از مراکز و فروشگاه‌ های معتبر، به مشخصات درج شده بر روی کالا از جمله تاریخ تولید، تاریخ انقضا، پروانه ساخت، سیب سلامت، و شرایط نگهداری توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع‌ رسانی کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92380
کلیدواژه