29 شهریور 1403

  • 1403/03/23
  • - تعداد بازدید: 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

کسب رتبه دوم استانی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد در برنامه مستندسازی، بهبود روش ها و سیستم ها

شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد موفق به کسب رتبه دوم استانی در برنامه مستند سازی بهبود روش ها و سیستم ها و ارتقاء فرایند شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، مدیر بهبود سیستم ها و روش ها شبکه بهداشت گفت: عصر ما، عصر سازمان‌های بزرگ و پیچیده است، مدیر امروز باید از چگونگی شکل‌گیری نظام تحت امر و نحوه ایجاد سازمان و اصلاح و تغییر آن آگاه باشد برای نیل به اهداف سازمان، سازمان‌دهی و طراحی فرایندهای آن گامی ضروری است و به کمک این فعالیت است که هدف کلی و مأموریت اصلی سازمان در قالب هدف‌های جزئی‌تر و وظایف واحدها شکسته شده و تحقق آن میسر می‌ شود. در سازماندهی، وظایف و اختیارات و مسئولیت‌های واحدها و پست‌ها مشخص شده و نحوه هماهنگی و ارتباط بین آنها معین می‌ شود.
«حلیمه اکبری» ادامه داد: با توجه به اینکه مستندسازی فرآیندها، اولین گام برای بهبود هر سازمان و ادارات ذیربط آن می باشد، هر سال برخی از برنامه های پیشنهادی کارکنان در قالب برنامه بهبود روش ها و سیستم ها با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی به کمیته برنامه مذکور در دانشگاه معرفی می گردد.
او اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه حمایت تغذیه ای کودکان زیر ۵ سال و مادران باردار و شیرده دچار سوء تغذیه از خانوارهای بی بضاعت با مشارکت خیرین به عنوان فرآیند ارتقاء یافته شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد به استان معرفی شد که با ارائه مستندات کامل، شهرستان رتبه دوم را کسب کرد. 
 این برنامه توسط «منصوره نوروزپور» کارشناس واحد بهبود تغذیه جامعه شبکه بهداشت از سال ۱۴۰۰ در شهرستان فیروزآباد پیگیری و اجرا شده است. 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103610
کلیدواژه