30 شهریور 1403

  • 1399/06/12
  • - تعداد بازدید: 645
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

پیام تبریک رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد به مناسبت روز بهورز

.

 
 رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد طی پیامی ضمن تبریک روز بهورز، از تلاش های بهورزان به ویژه در بحران کووید 19 قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، متن پیام دکتر «خدابخش چگینی» بدین شرح است:

دوازدهم شهریور ماه در تاریخ نظام سلامت ایران روز با ارزشی است چرا که در چنین روزی نخستین خانه بهداشت تاسیس و راه اندازی شد و این روز سال ها بعد به عنوان روز بهورز نامگذاری گردید و این فرصت مغتنمی است که زحمات آنان را قدر بدانیم و از این سربازان خط مقدم عرصه سلامت تجلیل کنیم.

امروز بهورزان بعنوان تلاشگران خط مقدم عرصه سلامت، در کنار کادر درمانی، در خط مقدم مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، رسالتی سنگین بر عهده دارند و ارتقای سلامت جامعه مرهون تلاش های بهورزان است. لذا اینجانب دوزادهم شهریور ماه و روز بهورز را که برای قدردانی از خدمات ارزشمند این عزیزان نامگذاری شده است گرامی داشته و از زحمات و تلاش های مستمر این عزیزان در همه زمینه ها به ویژه در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری کووید 19 که از زمان شیوع تا کنون بدون هیچ چشمداشتی جهت تامین و ارتقای سلامت مردم عزیز کشورمان تلاش نموده اند، تشکر و قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند منان سلامتی و سربلندی برای آنان مسالت دارم.

             

دکتر خدابخش چگینی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 28512
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید