30 شهریور 1403

  • 1399/09/22
  • - تعداد بازدید: 653
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

پایش نحوه ارائه مراقبت های سلامت به بیماران کووید 19 در فیروزآباد با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

.

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در در ابتدای ورود به شهرستان فیروزآباد با حضور در بیمارستان قائم این شهرستان نحوه ارائه مراقبت های سلامت به بیماران کووید 19 را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دانشگاه در ادامه سفر یک روزه به شهرهای استان فارس و بررسی نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی، از بیمارستان قائم فیروزآباد بازدید کردند.

دکتر لطفی در ابتدای سفر به این شهرستان در بیمارستان حضرت قائم(عج) حضور یافته و همراه با اعضای هیات رئیسه دانشگاه، دکتر «محمدمهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی و «سید کمال علوی» فرماندار شهرستان، از بخش های مختلف این بیمارستان شامل اتفاقات، رادیولوژی، سی تی اسکن، جراحی مردان و مراقبت های ویژه بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدیدها ضمن گفت و گو با پزشکان و کادر درمان این بیمارستان، نحوه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مراجعان و بیماران مشکوک به کروناویروس را مورد ارزیابی قرار داد.

گفت و گو با مراجعان به بیمارستان و بررسی نیازها و میزان رضایتمندی آنان از خدمات، دیگر برنامه بازدید رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه بود.

بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد با دارا بودن 124 تخت بیمارستانی و تخصص های مختلف در زمینه های جراحی عمومی، زنان و زایمان، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، اورولوژی، ارتوپدی، نوروسرجری، نورولوژی، بیهوشی، قلب و عروق، داخلی، اطفال و روانپزشک به بیماران این شهرستان ارائه خدمت می کند.

 

دکتر «محمدمهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد، فیروزآباد و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، «سید کمال علوی» فرماندار فیروزآباد، «محمد کاظم کرمی» شهردار، دکتر «علی اکبری» معاون درمان، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی، مهندس «مهدی فرجی» مدیر حراست و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، در این بازدید دکتر لطفی، رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33771
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید