30 شهریور 1403

  • 1399/01/17
  • - تعداد بازدید: 308
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
کمک مجمع خیرین سلامت گراش به بیمارستان فیروزآباد

همیاری و کمک مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش در مبارزه با بیماری کرونا به بیمارستان فیروزآباد

.


رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد از اهدا و توزیع بسته های بهداشتی شامل انواع ماسک و گان و لباس یکبار مصرف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، دکتر «سجاد اجمدی جورقی» ارزش ریالی کمک های خیرخواهانه را مبلغی بالغ بر سیصد و بیست میلیون ریال بر شمرده و ضمن تشکر از  خیرین عرصه سلامت از عموم مردم خواست تا با رعایت اصل قرنطینه خانگی و رعایت بهداشت فردی ‌شرایط را برای ریشه کن سازی همیشگی بیماری کرونا فراهم سازند.

دکتر احمدی در خصوص کمک های دریافت شده گفت: با پیگیری های «محمد هادی زارعی» از کارکنان این بیمارستان و عضو مجمع خیرین عرصه سلامت شهرستان فیروزآباد و همکاری «مجتبی دهقان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش کمک های مردمی جهت مبارزه با بیماری منحوس کرونا توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش جمع آوری و طی جلسه ای توسط جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فیروزآباد به این مجموعه تقدیم گردید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد گفت: حضور مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در کنار کارکنان مجموعه بهداشت و درمان، نقطه امیدبخشی برای کادر بهداشت و درمان بوده و همین امر نیز سبب افزایش انگیزه در آنان شده است.

دکتر «خدابخش چگینی» ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از تلاش‌های دلسوزانه «محمد هادی زارعی» در راستای هماهنگی با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش جهت جذب کمک های مردمی تقدیر نمود.

سرهنگ «مرتضی قادری» جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد نیز ضمن ارج نهادن به سربازان و سرداران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا گفت : مجموعه سپاه  و بسیجیان افتخار و وظیفه خود را پشتیبانی از متولیان و مسئولان امر بهداشت و درمان می دانند و تا آخرین لحظه برای نابودی و ریشه کن کردن این بیماری که گریبان گیر جامعه شده است از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.

خاطرنشان میگردد در این جلسه که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان و جانشین فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج فیروزآباد در دفتر رئیس بیمارستان برگزار گردید حاضرین بر حفظ روحیه همدلی و تعامل تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا تاکید داشند.

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22222
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید