30 شهریور 1403

  • 1403/02/27
  • - تعداد بازدید: 135
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ملی جمعیت

به همت واحد سلامت خانواده و با همکاری هیأت ورزش های همگانی شهرستان، به مناسبت دهه کرامت و هفته ملی جمعیت همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک ولیعصر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، این همایش که به منظور ترویج فرهنگ پیاده روی و ورزش همگانی با شعار «سهم من از جوانی ایران» و گرامیداشت هفته ملی جمعیت برگزار شد.
او اظهار داشت: جامعه سالم و فعال نیاز به نشاط اجتماعی دارد که این‌ امر مهم با توسعه ورزش حاصل می شود و برگزاری این گونه پیاده روی ها در راستای فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در خصوص جوانی جمعیت نقش مهم و به سزایی دارد.


معصومه سروری مسوول سلامت خانواده مرکز بهداشت با بر شمردن اهمیت جوانی جمعیت به عنوان یک مسوولیت اجتماعی گفت: متاسفانه جمعیت کشور در حال پیر شدن می‌باشد و اگر امروز در این فرصت باقیمانده کاری نشود در آینده ما با چالش نیروی کار و مشکلات عدیده مربوط به سالمندی مواجه خواهیم بود که این امر می طلبد تا هریک از ما به مسوولیت اجتماعی خود در ارتباط با جوانی جمعیت و تبیین اهداف و اهمیت اقدامات مرتبط با آن عمل نماییم.


او در ادامه افزود: در این همایش توسط کارشناسان شبکه بهداشت، آموزش و توزیع پمفلت در خصوص فرزند آوری، جوانی جمعیت، باروری سالم، سلامت سالمندان و میانسالان و مادران باردار انجام گردید.
وی خاطر نشان کرد: هفته ملی جوانی جمعیت از لحاظ علمی اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است همه ما به عنوان سفیر برای حل مشکل پیری جمعیت بکوشیم و جوانان این مملکت را آگاه سازیم.
گفتنی است در پایان این مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی، اهداء شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 101938
کلیدواژه