30 شهریور 1403

  • 1399/01/14
  • - تعداد بازدید: 314
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزار ننمودن مراسم تشییع جنازه در مقطع کنونی

نگرانی متولیان سلامت در شهرستان از برگزاری مراسم تشییع جنازه در مقطع کنونی

.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد از برگزاری مراسم تشییع جنازه در مقطع کنونی در شهرستان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد دکتر «خدابخش چگینی» گفت: حضور مردم و همشهریان در مراسم تشییع جنازه و مجالس مشابه با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان در مقطع کنونی ما را بیش از پیش نگران کرده است.

دکتر چگینی افزود: حضور در مراسم درگذشتگان و عزیزان از دست رفته از وظایف اخلاقی، اجتماعی و شرعی ما مسلمانان است و مردم شریف و خونگرم شهرستان فیروزآباد هم از دیرباز با حضور گسترده در این گونه مراسمات  باعث تسکین و دلداری صاحبان عزا می شوند.

او انجام این گونه مراسمات در شرایط کنونی که با حضور افراد زیادی برگزار می شود، را آتش زیر خاکستر عنوان نمود و ادامه داد: شرکت افراد در این مراسمات به شدت باعث انتشار ویروس در بین سایر شرکت کنندگان شده و سلامت عمومی شهروندان را دچار مشکل می کند، بنابراین ضمن احترام به خانواده هایی که این روزها عزیزانشان را از دست میدهند، از مردم  و همشهریان عزیز عاجزانه تقاضا مندیم از حضور مستقیم در این گونه مراسم و مجالس به شدت پرهیز کنند و مراتب تسلیت و ابراز احساسات خود را به صورت غیر حضوری اعلام کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد در پایان خاطر نشان نمود: انشاءالله بعد از پیروزی بر این ویروس نامبارک در فرصت مناسب امکان برگزاری مراسم در فضایی سالم با حضور همشهریان عزیز وجود خواهد داشت.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22118
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید