30 شهریور 1403

  • 1399/03/16
  • - تعداد بازدید: 216
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نظارت

نظارت بر نحوه برگزاری امتحانات در مدارس فیروزآباد

.

در راستای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان و بطور کلی حفظ سلامت جامعه با حضور کارشناسان واحدهای بهداشتی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، از نحوه برگزاری امتحانات در مدارس این شهرستان بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، رئیس مرکز بهداشت شهرستان گفت: دانش‌ آموزان در مدارس می‌توانند با رعایت اصول بهداشت فردی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از وسایل حفاظت فردی از ابتلا به بیماری‌ کووید 19جلوگیری کنند.

«بهادر قهرمانی» افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا حضور دانش آموزان و معلمان در مدارس جهت برگزاری امتحانات نهایی می بایست با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزار شود.

قهرمانی ادامه داد: انجام ضدعفونی، توزیع وسایل حفاظت فردی مانند ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به سالن امتحانات و فاصله صندلی دانش آموزان، از جمله موراد پیشگیرانه در برگزاری امتحانات است که در این بازدیدها توسط کارشناسان بهداشت مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان یاد آور شد: با توجه به جلسات مکرر برگزار شده با مسئولین اداره آموزش و پرورش و مدارس شهرستان و تاکید بر رعایت نکات پیشگیرانه در مقابله با بیماری کووید 19، دانش آموزان نیز در این خصوص آگاهی لازم را کسب نموده اند.

خاطر نشان می گردد این نظارت ها با حضور کارشناس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، مبارزه با بیماریهای واگیر، بهبود تغذیه و سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد انجام شد.

 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 24893
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید