30 شهریور 1403

  • 1399/10/22
  • - تعداد بازدید: 762
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری آزمون پایه دوازدهم در مدارس شهرستان فیروزآباد

.

در راستای نظارت بر اجرای پروتکل ‌های بهداشتی، از حوزه های آزمون پایه دوازدهم در مدارس شهرستان فیروزآباد توسط کارشناسان بهداشت محیط و مدارس بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت این شهرستان گفت: بازرسان مرکز بهداشت شهرستان در راستای نظارت بر اجرای دقیق توصیه ‌های بهداشتی در حوزه ‌های برگزاری آزمون پایه دوازدهم از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در این حوزه ها بازدید کردند.

 

«زینت ریحانی» با اشاره به اینکه این آزمون ها در دو حوزه امتحانی شامل مدارس آیت اله مقدسی ویژه پسران و حضرت صدیقه طاهره (س) ویژه دختران برگزار گردید افزود: کارشناسان بهداشت محیط و بهداشت مدارس قبل از شروع آزمون تا پایان آزمون در حوزه های برگزاری آزمون حضور داشته و بر حفظ فاصله ایمن و مناسب بین صندلی های داوطلبان، استفاده از ماسک استاندارد و لوازم التحریر شخصی، تهویه مطلوب و سایر مسایل بهداشتی و نیز پرهیز از تجمع داوطلبان هنگام ورود و خروج از حوزه های امتحانی نظارت کردند.

ریحانی ضمن تقدیر از دست اندرکاران اداره آموزش و پرورش شهرستان خاطرنشان نمود: در خصوص آگاهی و اطلاع رسانی در این زمینه با نصب بنرهای آموزشی در هر دو حوزه امتحانی، همکاری آموزش و پرورش با مجموعه بهداشت و درمان قابل تقدیر است.

رضا دهرمی نیا

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 35614
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید