30 شهریور 1403

  • 1401/01/03
  • - تعداد بازدید: 309
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

نظارت بازرسان بهداشت محیط بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن حساس فیروزآباد در ایام نوروز

.

رئیس مرکز بهداشت فیروزآباد، از نظارت بازرسان بهداشت محیط بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن حساس فیروزآباد در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، «بهادر قهرمانی» گفت: با توجه به لزوم ارزیابی و توجه بیشتر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن صنفی حساس و تاثیرگذار بر سلامت مردم، بازرسان بهداشت محیط در ایام نوروز، با تکیه بر نظارت های دقیق رعایت شیوه نامه های بهداشتی بر این مراکز نظارت دارند.

 

 

قهرمانی مردم و مسافران را به رعایت هر چه بیشتر اصول و شیوه نامه های بهداشتی و توجه به تهیه مواد غذایی از مکان های معتبر به جهت پیشگیری از مسمومیت های احتمالی دعوت کرد.

رئیس مرکز بهداشت فیروزآباد افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید19 و در راستای نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی واحدهای تولید مواد غذایی، کارشناسان مجموعه سلامت شهرستان به طور مستمر بر عملکرد واحدهای تولیدی با هدف حفظ سلامت محصولات، نظارت دارند.

او با اشاره به اینکه هر رفتاری که سلامت مردم را تهدید کند قابل چشم پوشی نیست، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، احساس مسئولیت کرده و موارد را جهت پیگیری به سامانه تلفنی190 "رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی "گزارش کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 57127
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید