27 مهر 1403

  • 1403/04/01
  • - تعداد بازدید: 169
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

نصب و راه اندازی دومین یونیت دندانپزشکی در مرکز شبانه روزی میمند

مسوول مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی میمند، از نصب و راه اندازی دومین یونیت دندانپزشکی در مرکز شبنانه روزی شهر میمند، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، سوسن گورکانی مسوول مرکز خدمات جامع سلامت میمند با بیان اینکه دومین یونیت دندانپزشکی برای بهره برداری در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی میمند از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز درسال ۱۴۰۲ فراهم شده است، گفت: در راستای ادامه برنامه‌های تحول سلامت در بخش دهان و دندان، دومین دستگاه یونیت دندانپزشکی برای ارایه خدمات تخصصی به شهروندان در مرکز شبانه روزی شهر میمند در سال جاری نصب و راه اندازی شد.


او هدف از نصب این یونیت دندانپزشکی را ارایه خدمات به قشر کم درآمد منطقه، پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان، کاهش هزینه‌های پرداختی از سوی مردم، افزایش سهم دولتی و تسهیل در ارایه خدمت به شهروندان زیر پوشش این مرکز اعلام کرد.
«سوسن گورکانی»خاطرنشان کرد: دستگاه جدید ضمن سهولت کار برای دندان‌پزشکان، امکان خدمات کامل‌تر و مناسب‌تری را نیز برای مردم شریف منطقه به‌ویژه گروه‌های مهمی نظیر مادران باردار، کودکان و دانش موزان را فراهم می‌نماید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104051
کلیدواژه