30 شهریور 1403

  • 1403/04/12
  • - تعداد بازدید: 93
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

نشست هم اندیشی کارگروه مدیریت دانش و نظام ایده ها

نشست هم اندیشی کارگروه مدیریت دانش و نظام ایده ها با حضور رییس شبکه، دبیر کمیته و دیگر اعضای کمیته مدیریت دانش روز سه شنبه مورخ ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در دفتر مدیریت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، در این جلسه حلیمه اکبری دبیر کمیته مدیریت دانش گزارشی از این حوزه ارائه کرد و سپس به تشریح سامانه نظام ایده ها و رفع نکات مبهم پرداخت و نحوه ثبت و ارجاع پیشنهاد به کارگروه های تخصصی تشریح گردید.
«حلیمه اکبری» در ادامه افزود: نظام ایده ها بستری مناسب برای استفاده از پتانسیل درونی شبکه بهداشت است و می‌‌توان با بهره‌گیری از این فرصت زمینه تقویت خلاقیت سازمانی و مشارکت سازمانی را ایجاد کرد.
او با اشاره به آمار پیشنهادهای ارسالی و مصوب همکاران در طول سالیان اخیر آن را نشان از موفقیت واحد نظام ایده ها در شکل‌گیری بستر مشارکت سازمانی دانست و عنوان کرد: این موفقیت زمانی کامل خواهد شد که شاهد اجرایی شدن این پیشنهادها و بهبود وضعیت موجود باشیم.
دبیر کمیته، هدف از برگزاری این نشست را ایجاد ساختار و چارچوبی مشخص برای ثبت ایده ها دانست تا بتوان با استفاده از راهنمایی خبرگان و متخصصان حوزه‌های مربوطه ایده‌های مدنظر همکاران را پرورش داد و به مرحله اجرا رساند.

«سجاد روستا» عضو کمیته مدیریت دانش در ادامه به تشریح روند اقدامات نقش راهنمای نظام پرداخت و عنوان کرد: فرآیند ارسال و ثبت ایده ها پس از اجرایی شدن این طرح بدین صورت خواهد بود که پس از ثبت ایده از سوی همکاران در سامانه، فرد پیشنهاد دهنده به فراخور حوزه تخصصی که پیشنهاد خود را ثبت کرده به راهنمای نظام ایده ها معرفی می‌شود تا با استفاده از دانش وی نسبت به پرورش و تکمیل ایده خود اقدام نماید.
وی همچنین تصریح کرد: پرپوزال ایده، پس از تهیه توسط پیشنهاد دهنده و تایید توسط راهنمای نظام، جهت بررسی به کارگروه تخصصی ارسال خواهد شد.
دبیر کمیته مدیریت دانش در پایان سخنان خود استفاده از راهنمایان نظام ایده ها در ثبت ایده را گام موثری در تحقق این مهم دانست که موجب تسریع فرآیند و بهینه‌تر شدن پیشنهادهای ارسالی همکاران خواهد شد.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104697
کلیدواژه