30 شهریور 1403

  • 1400/10/26
  • - تعداد بازدید: 396
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

نشست شورای پیام گزاران سلامت شهرستان فیروزآباد

.

با حضور مهندس آرگیو فرماندار و اعضای شورای پیام گزاران سلامت شهرستان فیروزآباد اولین نشست این شورا در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، «رضا دهرمی نیا» دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شبکه گفت: در ابتدای این نشست، شیوه نامه پیام گزاران سلامت و هدف از شکل گیری این برنامه و نیز شرح وظایف اعضای شورای پیام گزاران سلامت توسط «بهادر قهرمانی» رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارائه شد.

 

 

 
 
مهندس «حسین آرگیو» فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری تمام ادارات و نهادها و اعضای این شورا جهت تعامل هر چه بیشتر با مجموعه بهداشت و درمان و فرمانداری در پیگیری و اجرای مداخلات و برنامه های سلامت محور و نیز تجهیز اعضا به دانش و مهارت های تخصصصی مورد نیاز جهت ترویج و نهادینه کردن رویکرد سلامت در همه سیاست ها گفت: ایجاد شبکه پیام گزاران سلامت روشی ابتکاری برای جلب حمایت وعملیاتی کردن عوامل اجتماعی موثر بر سلامت است و امید است با تشکیل این شورا و با این اعضا که با انگیزه و علاقه از ادارات مختلف شهرستان شرکت نموده اند شاهد ارتقای برنامه های سلامت در سطح شهرستان باشیم.

خاطرنشان می گردد در این جلسه حجه الاسلام روح اله بلوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان توسط اعضاء بعنوان رئیس شورا انتخاب گردید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 53863
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید