30 شهریور 1403

  • 1403/05/14
  • - تعداد بازدید: 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

نشست ستاد یادواره شهدای حوزه سلامت فیروزآباد

نشست ستاد یادواره شهدای حوزه سلامت شهر فیروزآباد، صبح امروز با حضور رییس شبکه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر اعضای کمیته برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، محمد دوله در نشست ستاد یادواره شهدای سلامت شهر فیروزآباد که با هدف هم اندیشی در زمینه برنامه ریزی و تدوین برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در یادواره شهدای سلامت برگزار شد، با تقدیر از دغدغه‌مندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، در زمینه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری کنگره ملی 15 هزار شهید استان فارس، توجه به حماسه سازی شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنان را مهم خواند.
او در ادامه بر اهمیت ایثارگری ها، مجاهدت ها و اقداماتی که در جنگ تحمیلی صورت گرفته تاکید کرد و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای حوزه سلامت را گرامی داشت.
«محمد دوله» ضمن بررسی اقدامات انجام شده برای برگزاری این رویداد فرهنگی در سطح شهرستان، راهکارهایی در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن یادواره شهدای حوزه سلامت ارایه کرد.
رییس شبکه بر پیگیری مصوبه های این نشست از سوی اعضای کمیته های ستاد یادواره شهدای حوزه سلامت شهرستان تاکید و از تلاش های انجام شده در این حوزه از سوی اعضای این ستاد قدردانی کرد و افزود: تبیین اقدامات سلامت محور در هشت سال دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان، برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار کردن این آیین، در اولویت دستور کار اعضا قرار گیرد.


در ادامه «محمد حسین زارعی » مسوول امور فرهنگی و دبیر ستاد شاهد و ایثارگر نیز در این نشست ضمن بیان گزارشی درباره مصوبه ها، پیگیری ها، اقدامات و برنامه ریزی های مرتبط با هر حوزه، خواستار ارایه گزارشی در خصوص عملکرد هر بخش، از سوی اعضای این ستاد شد.
همچنین دیگر اعضای این نشست پیرامون پیگیری ها و اقدامات حوزه خود، گزارشی ارایه دادند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106094
کلیدواژه