30 شهریور 1403

  • 1403/02/01
  • - تعداد بازدید: 77
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

نشست خبری به مناسبت هفته سلامت

همزمان با اولین روز از هفته سلامت، نشست خبری رئیس شبکه و رئیس بیمارستان با اصحاب رسانه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، این نشست با محوریت تبیین شعار هفته سلامت، تشریح عملکرد شبکه بهداشت و‌ درمان طی یک سال اخیر و برنامه های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان همراه با پرسش و پاسخ با خبرنگاران در دفتر ریاست برگزار گردید.
رئیس شبکه در ادامه با تاکید بر موضوع مهم خودمراقبتی، بیان کرد: رسانه ها باید اهمیت خودمراقبتی را به مردم منعکس کنند تا در مورد سلامت خود حساس باشند و از خدمات ارایه شده در مراکز بهداشتی استفاده کنند؛ اگر مردم به سلامت خود اهمیت ندهند، ارایه خدمات نیز نمی تواند مفید باشد.
«محمد دوله» با اشاره به شعار سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت، اضافه کرد: امیدواریم هفته سلامت فرصت مناسبی باشد تا بیشتر از سایر روزهای سال، خدمات رسانی در امر سلامت و زمینه هایی که باعث حفظ و ایجاد سلامت و پیشگیری از وقوع بیماری ها می شود را توسعه دهیم.
او با اشاره به برگزاری هفته سلامت در شهرستان، به مواردی نظیر برگزاری برنامه های متنوعی چون میز خدمت در نماز جمعه و اماکن عمومی، نشست خبری با اصحاب رسانه، تبلیغات محیطی، پیاده‌ روی خانوادگی، نواختن زنگ سلامت، انتشار مطالب آموزشی و تجلیل از زحمت کشان عرصه سلامت اشاره کرد.
.«محمد دوله» در این نشست یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده را کلنگ زنی دی کلینیک تخصصی دانست و افزود: این مرکز درمانی اولین دی کلینیک تخصصی دولتی در کشور بوده که با مشارکت کارخانه کربنات سدیم کاوه به عنوان خیر حوزه درمان ساخته خواهد شد. مرکز دی کلینیک فیرورآباد اولین مرکز دولتی در کشور است که توسط بخش خصوصی ساخته و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار می گیرد.


در ادامه رئیس بیمارستان همچنین از احداث بیمارستان دوم شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت: شهرستان فیروزآباد نیاز به بیمارستان دوم داشته که موارد در دست پیگیری است و با موافقت اولیه اصولی در کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه و تخصیص زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی، این پروژه عظیم و کلی آماده کلنگ زنی است.
این مقام مسوول اصحاب رسانه را از تاثیر گذارترین اقشار در خصوص پیشبرد شهرستان خود و جامعه معرفی کرد و گفت : انتقاد داشته باشید، اما سعی نمایید انتقاد سازنده باشد، دلسوز جامعه باشید، و به موضوعات نگاهی واقع بینانه داشته باشید و در کنار همه این توضیحات خواسته هایتان را هم بیان نمایید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 99654
کلیدواژه