30 شهریور 1403

  • 1403/05/19
  • - تعداد بازدید: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

نخستین یادواره بزرگداشت شهدای سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

در راستای کنگره ملی بزرگداشت ۱۵۰۰۰ هزار شهید استان فارس، اولین بزرگداشت شهدای سلامت شهرستان فیروزآباد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و شهرستان فیروزآباد، «محمد دوله» رییس شبکه بهداشت و درمان در خوش آمدگویی این مراسم معنوی گفت: بزرگترین افتخار مجموعه شبکه بهداشت، فرصت خدمت و زنده نگهداشتن نام شهدای سلامت است و باید بدانیم که آسایش و آرامش امروزمان را مدیون این عزیزان هستیم.


اولین یادواره بزرگداشت شهدای سلامت شهرستان فیروزآباد، با روایات و خاطرات سرکار خانم مریم کاتبی بعنوان یادگار ۸ سال دفاع مقدس در نقش خطیر پرستار و امدادگر در جبهه های غرب همراه بود و او پیرامون نقش بی بدیل کادر درمان در پیشبرد اهداف جنگ علیه باطل مطالبی عنوان شد.


در این آیین از پوستر فیلم مستند« نگاهی کوتاه بر زندگی پنج شهید شبکه بهداشت و درمان و یک مدافع سلامت» رونمایی شد و در ادامه با حضور مسوولان شهرستان، از خانواده های معظم شهید حسین پورزارعی، شهید محمدرضا جهانی، شهید بهادر رضوان طلب، شهید قلیچ اکبری، شهید دکتر عباس صفرپور و مرحومه مدافع سلامت مریم اسدی با اهدای قاب منقش به تصویر شهدا تقدیر شد.


این یادواره با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد، تعدادی از مدیران ادارات و اعضای مجمع خیرین سلامت و بالغ بر ۴۰۰ نفر از پرسنل بهداشت و درمان و اقشار مختلف مردم، در سالن هنر فیروزآباد برگزار گردید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106289
کلیدواژه

تصاویر