30 شهریور 1403

  • 1402/10/12
  • - تعداد بازدید: 153
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

مراسم گرامیداشت روز زن

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جشن میلاد بانوی دو عالم با هدف بزرگداشت مقام والای زن، باهمکاری رابط امور بانوان و رابط رفاهی در نمازخانه شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، مراسم گرامیداشت روز زن به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور سرپرست شبکه، مدیر امور عمومی و جمعی از همکاران برگزار شد.
محمد دوله سرپرست شبکه در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: پرداختن به بزرگداشت روز زن و آن هم اجتماعی که امروز به همین مناسبت در این مکان جمع شده ایم، خود به معنای حضور موفق زنان در اجتماع است. یعنی زنان هم در عرصه خانوادگی و هم در عرصه اجتماعی و هم به واسطه ی توانمندی های خود در این جا حضور پیدا کرده اند.


وی در ادامه افزود: مقام مادر و زن به قدری والاست که در مقابل او باید تواضع کرد و صحبت کردن در مورد زن به این راحتی نیست . اگر هم صحبت در مورد تکریم زن می شود نه از باب این است که صرفا جلوی پای او بلند شویم و بنشییم بلکه این توانمندی و ظرفیت بالای زنان است که قابل تکریم است.
گفتنی است این مراسم به صورت یک جشن و مولودی خوانی با حضور بانوان شاغل در مرکز بهداشت برگزار شد و هدایایی به رسم یادبود به همکاران تقدیم شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92409
کلیدواژه