30 شهریور 1403

  • 1402/05/31
  • - تعداد بازدید: 76
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

در راستای اصل پاسخگویی به مردم،طرح جهاد تبیین در حوزه سلامت در فیروزآباد اجرایی شد.

در راستای سخنان مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، بایستی در جهاد تبیین راه پیشرفت و تعالی مادی ملت از بیراهه ها و کج راهه ها جدا شود.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد؛ سرپرست شبکه و مدیران بیمارستان حضرت قائم (عج) به منظور رسیدگی به مشکلات بهداشتی و درمانی در راستای جهاد تبیین در حوزه سلامت،طی هفته های گذشته با اهالی روستای آبگل بخش میمند،نمازگزاران مسجد آیت اللهی و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.
در این جلسات محمد دوله سرپرست شبکه اظهار نمودند:هدف از تشکیل جلسات پرسش و پاسخ را پاسخگویی، شفاف سازی عملکرد و رفع ابهامات و ارتقاء و پویایی در مدیریت تحت عنوان طرح جهاد تبیین در حوزه سلامت عنوان کردند و گزارشی از اهم عملکرد مدیریت شبکه اشاره کردند.


او در این نشست ها با اشاره به سیاستهای کلان آموزش پزشکی ،برنامه و سند چشم انداز بیست ساله کشور گفتند: ایجاد ظرفیتهای علمی کشور یکی از دستاوردهای عظیم و ارزنده انقلاب اسلامی ایران و اساس ظرفیتهای علمی کشور است و بروز استعداد ها در کشور مرهون تلاشهای آینده و جزو آرمانهایی است که در سند چشم انداز تبدیل به نقشه ها و برنامه هایی شده که باید با بررسی دقیق شکل واقعی آن تحقق یابد ودر این زمینه دانشگاههای علوم پزشکی کشور ظرفیتها و توانمندیهای بسیار بالایی برای تحقق اهداف چشم انداز حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور دارند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری فرمودند:سلامت، مسأله درجه یک کشور«مسئله‌ی سلامت، جزو مسائل درجه‌ی یک هر کشوری است.»این عبارت رهبر انقلاب اسلامی به روشنی نشان دهنده‌ی اهمیت سلامت مردم نزد ایشان بعنوان یکی از مسائل اساسی و حیاتی کشور است و در زمینه‌ی ارتقای سطح سلامت عمومی یکی از مسائل مهم نقش بی‌بدیل پزشکان و فداکاری پرستاری است.
محمد دوله در این جلسات ضمن تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در مسئله جوانی جمعیت گفت: برای حفظ مسیر توسعه و پیشرفت گام دوم انقلاب حفظ جمعیت جوان ضروری است. جهاد تبیین در مسئله خانواده و جواتی جمعیت ضروری است و نگاه به جوانی جمعیت باید در مسیر توسعه پررنگ باشد.در پایان نمازگزاران سوالات شفاهی خود را مطرح و سپس توسط سرپرست شبکه و مدیران بیمارستان پاسخ و تصمیاتی اتخاذ می گردید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 88564
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید