30 شهریور 1403

  • 1400/09/25
  • - تعداد بازدید: 371
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

در جلسه ستاد مدیریت کرونا در فرمانداری فیروزآباد با اهدای لوح سپاس به پرستاران بیمارستان حضرت قائم (عج) با دعوت از آنان در این نشست تقدیر شد.

.

جلسه ستاد مقابله با بیماری کووید19، در فرمانداری شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، رئیس مرکز بهداشت در این نشست با اعلام انجام بیش از هجده هزار و 200 تست تشخیصی کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون و تزریق 166 هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان گفت: با توجه به احتمال شیوع سویه امکرون لازم است همشهریان عزیز علاوه بر استفاده مداوم از ماسک نسبت به واکسیناسیون نیز بر اساس زمان تعیین شده اقدام نمایند.

 

 
«بهادر قهرمانی» مهم ترین راهکار قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و مقابله با سویه جدید را انجام واکسیناسیون بیماری کووید19، استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در اجتماعات برشمرد و از مردم فهیم شهرستان فیروزآباد خواست تا در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص در اماکن پرتردد بیش از پیش رعایت نمایند.

قهرمانی با بیان اینکه ویروس کووید19 همچنان در جامعه وجود دارد، افزود: بدون تردید دستاوردهای به دست آمده در کاهش مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان، نتیجه انجام واکسیناسیون، همراهی و همکاری مسوولان و مردم با کادر بهداشت و درمان است.

خاطر نشان میگردد در پایان این نشست با حضور فرماندار و اعضای ستاد کرونا شهرستان به پاس تقدیر از زحمات پرستاران زحمتکش بیمارستان حضرت قائم (عج) این شهرستان با دعوت از آنان در این نشست و با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 52191
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید