30 شهریور 1403

  • 1403/02/25
  • - تعداد بازدید: 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

جلسه شورای بهورزی

باهدف بررسی مسائل و مشکلات خانه‌های بهداشت و تدوین بهترین راهکار برای ارتقاء خدمات، جلسه ای با حضور رئیس شبکه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۵ اولین جلسه شورای بهورزی سال ۱۴۰۳ شهرستان فیروزآباد با حضور رئیس شبکه، مسوول ستاد توسعه و گسترش، مدیر آموزشگاه بهورزی و کارشناسان واحدهای ستادی، نمایندگان بهورزان و مسوول پشتیبانی در دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزار گردید و در این جلسه به بررسی مشکلات مربوط به خانه های بهداشت پرداخته شد.
رئیس شبکه، شورای بهورزی را بازوی شبکه و با اهمیت خواند و در ادامه در خصوص شورای بهورزی، شرح وظایف و نحوه چگونگی انتقادها و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات و پیگیری های بموقع این شورا تا رفع حصول نتیجه مطالبی بیان نمود.
او در ادامه بر ارتقای شاخص های سلامت تاکید کرده و افزود: تیم سلامت ملزم به ارائه بهترین و با کیفت ترین خدمات بهداشتی به مردم می باشد که یکی از اساسی ترین حقوق مردم در کل دنیا است


این مقام مسوول ضمن اشاره به اهمیت جلسات شورای بهورزی گفت: انتظار می‌رود بهورزان در این جلسات حضوری فعال داشته و عملکرد آنان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و ایرادات و کاستی‌ها برطرف شود و از طرفی مشکلات و موانع احتمالی موجود توسط بهورزان مطرح و در جهت رفع و رجوع آنها تلاش شود.
در پایان جلسه هر کدام از اعضای شورا به بیان مشکلات خانه های بهداشت پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 101803
کلیدواژه