31 شهریور 1403

  • 1398/11/10
  • - تعداد بازدید: 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تقدیر

تقدیر از پیشنهاد دهندگان برتر در شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

.

دبیر کمیته مدیریت دانش شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد از تقدیر از پیشنهاد دهندگان برتر در این شبکه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد مهندس «خدیجه کرمی» به اهمیت استفاده از دانش و تجربیات پرسنل جهت ارتقاء و بهبود وضعیت کمی و کیفی شبکه اشاره کرد و گفت: طی جلسه ای که با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان، مسوول امور عمومی و کارکنان شبکه در سالن اجتماعات برگزار گردید، ایده «محسن لاچینی» بعنوان ایده برتر در سطح شبکه انتخاب گردید و از «سعید طیبی دوست»، «رامین قنبری» و «عفت زره پوش» نیز بعنوان دانشکاران (پیشنهاد دهندگان) فعال با اهداء جوائز و لوح یادبود تقدیر بعمل آمد.

مهندس کرمی سامانه ایده را بهترین ابزار جهت ثبت پیشنهاد، طرح ، بهبود، تجربه و ایده های افراد دانست و افزود: از این طریق میتوان از تفکرات، دانش و تجربه ارزشمند کارکنان در جهت پیشبرد اهداف شبکه استفاده کرد.

او ادامه داد: هر گونه پیشنهاد، طرح، بهبود و ایده ای که بتواند کوچکترین پیشرفتی در بهبود و ارتقاء وضعیت اداره داشته باشد را از نظر کمیته مدیریت دانش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دبیرکمیته مدیریت دانش شبکه با ارایه توضیحاتی در خصوص چگونگی ثبت ایده در سامانه ایده گفت: با توجه به دیدگاه مثبت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص کمیته مدیریت دانش، هر دانشی که در قالب ایده ، طرح ، بهبود و تجربه در سامانه ایده ثبت گردد توسط کمیته مدیریت دانش بررسی و در صورت پذیرش از حمایت جدی برخوردار خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 19136
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید