30 شهریور 1403

  • 1402/08/28
  • - تعداد بازدید: 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

تقدیر از پرستاران شاغل در مرکز بهداشت

همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار، محمد دوله سرپرست شبکه به همراهی دکتر پرنور و مسوولین واحدهای ستادی شبکه، از پرستاران شاغل در مرکز بهداشت با اهدای شاخ گلی از زحمات آنها تقدیر بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، بیست و هشتم آبان سال جاری، مصادف با پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت باسعادت بزرگ بانوی اسلام و پرچم دار نهضت امام حسین (ع)، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری است.


پرستاران، الگو والای صبر، ایثار و از خودگذشتگی هستند که خدمات شایسته آنان، سلامت را برای جامعه به ارمغان آورده و نقش پررنگی در کاهش درد و رنج‌ های همنوعان خود دارند.
روز پرستار، تجلیل از یک قشر نیست، بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در ایثار و کمک به همنوعان می بیند و همراه با بیماران، عمر و سلامتی خود را به مخاطره می اندازد.


در حالی روز پرستار را گرامی می داریم که اخبار زیادی حاکی از حملات به بیمارستان ‌ها و آمبولانس ‌ها در غزه به گوش می رسد که جان پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی را به خطر می ‌اندازد و ارایه خدمات موردنیاز مردم را با مشکل جدی مواجه می‌کند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 90381
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید