30 شهریور 1403

  • 1399/12/11
  • - تعداد بازدید: 552
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

تعطیلی یک واحد تولید و بسته بندی مواد غذایی غیرمجاز در فیروزآباد

.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شناسایی و تعطیلی یک واحد تولید و بسته بندی مواد غذایی غیرمجاز در فیروزآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، دکتر «محمدرضا حیدری» با اعلام این خبر گفت: یک واحد تولید و بسته بندی انواع مواد غذایی مانند رب انار و آلبالو در شهرک صنعتی فیروزآباد با جعل لوگوی سازمان غذا و دارو، محصولات غیربهداشتی خود را تولید، بسته بندی و به بازار عرضه می ‌کرد.

او اظهار کرد: این واحد تولیدی مواد غذایی با همکاری بازرسان غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد و دستور مقام قضایی تعطیل و پرونده متخلفان برای اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

رییس اداره نظارت بر فرآورده های خوراکی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی دانشگاه نیز در این رابطه گفت: بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه به صورت شبانه روزی بر حوزه های مرتبط نظارت دارند و متخلفان تهدیدکننده سلامت به مراجع قضایی معرفی می شوند.

مهندس «احمدرضا عسگری» از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه غذا، موضوع را از طریق سامانهhttp://fms.sums.ac.ir/Pages/Site/MainPage.aspx ، شماره تماس 2282 و یا به صورت کتبی از طریق میز خدمت ساختمان مرکزی دانشگاه اطلاع دهند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37759
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید