30 شهریور 1403

  • 1399/07/21
  • - تعداد بازدید: 601
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

تعطیلی دو واحد نانوایی متخلف در فیروزآباد

.

دو واحد نانوایی متخلف در شهرستان فیروزآباد، به دلیل عدم رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در زمینه مبارزه با بیماری کووید19 تعطیل شد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، معاون بهداشتی شبکه با اعلام این خبر گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در واحدهای صنفی و حفظ سلامت مردم و نیز اجرای طرح تشدید نظارت بر اصناف، دو واحد نانوایی بدلیل بی توجهی به توصیه ها و هشدارهای مکرر بهداشت محیط، تعطیل و پلمپ گردید.

«بهادر قهرمانی» ادامه داد: اعمال نظارت ‌ها بر تمامی اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی برای رعایت پروتکل ‌های بهداشتی و حفظ فاصله ‌گذاری فیزیکی جهت حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بیشتر شده است.

 

قهرمانی تاکید کرد: تمام واحدهای صنفی ملزم به رعایت کلیه موازین بهداشتی از جمله استفاده از ماسک بوده و با واحدهای صنفی متخلف، طبق مقررات برخورد قانونی میگردد.

معاون بهداشتی شبکه فیروزآباد با تقدیر از مراجع قضایی و انتظامی شهرستان در برخورد با متخلفان بهداشتی و نیز ادارات صمت، اتاق اصناف و تعزیرات در همکاری با کارشناسان بهداشت محیط جهت گشت مشترک، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با شماره 190 تماس بگیرند.

 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 30887
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید