30 شهریور 1403

  • 1402/05/19
  • - تعداد بازدید: 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

تصادف زنجیره ای در محور فیروزآباد به جم ۱۹ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد؛ چهارشنبه هجدهم مرداد۱۴۰۲ درساعت ۱۸ طی تماس با ستاد ارتباطات و مرکز عملیات اورژانس۱۱۵ مبنی بر تصادف زنجیره ای در محور فیروزآباد به جم، پنج دستگاه آمبولانس و تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.


" محمد دوله" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد به همراه فرماندار، تیم مدیریتی، مسئول اورژانس و مسئولین پشتیبانی و درمانی بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان قبل از ورود مصدومین در بیمارستان جهت مدیریت و ارائه بهتر خدمات حضور داشتند.

غلامعلی جاویدان مسئول اورژانس گفت: عصر روز چهارشنبه بر اثر وزش باد شدید و خیزش خاک از پارکینگ خاکی حاشیه جاده، ۱۴ وسیله نقلیه سبک به هم بر خورد کردند که بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید.
۳ دستگاه آمبولانس از فیروزآباد، ۲ دستگاه آمبولانس از سوار غیب و احمدآباد، که جمعا تعداد ۹ مصدوم به بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروز آباد منتقل گردید و تعداد ۱۰ نفر بصورت سرپایی مداوا شدند.

محمد دوله تصریح نمود: در ساعت ۱۸:۲۲ توسط EOC، کد بحران در بیمارستان قائم فعال و توسط فرمانده بحران و طبق پروتکل و چارت موجود، کلیه عوامل فنی و پشتیبانی لازم تا قبل از ساعت ۱۹ در بیمارستان حاضر می شوند.
وی ادامه داد: از جمله مهمترین اقدامات، تخلیه کامل بخش اتفاقات و فراهم نمودن تخت و کلیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز جهت مصدومین و آمادگی کادر اتاق عمل ارتوپدی و مغز و اعصاب بود.
او اظهار نمود: در ارزیابی های تکمیلی مشخص شد که تعداد مصدومین ۱۹ نفر که ۱۰ نفر سرپایی و ۹ نفر نیاز به اعزام بیمارستان دارند که با ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد اعزام شدند.
ساعت ۲۱:۱۵ پس از پایدار شدن اوضاع، توسط فرمانده بحران، وضعیت سفید اعلام و کد بحران بیمارستان غیرفعال و روال خدمات به حالت عادی برگشت.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 88397
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید