30 شهریور 1403

  • 1400/04/07
  • - تعداد بازدید: 476
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

برگزاری نشست هماهنگی ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا در فرمانداری فیروزآباد

.

نشست ستاد مدیریت کروناویروس با حضور اعضا، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، رئیس مرکز بهداشت شهرستان با ارائه گزارش روند بیماری کووید19 در فیروزآباد گفت: کاهش درصد رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف و افزایش عادی انگاری و سهل انگاری در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، منجر به چرخش گسترده ویروس در خانواده ها و سطح جامعه و سرانجام نیز آغاز موج پنجم بیماری خواهد شد. 

 

«بهادر قهرمانی» با اشاره به نظارت و پیگیری مستمر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان، افزود: برای جلوگیری از شیوع مجدد بیماری نیازمند همکاری و مشارکت سایر ادارات، اصناف و مردم هستیم.

قهرمانی اضافه کرد: روند انجام واکسیناسیون برای افرادی که دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند، در حال انجام است و امروز با ورود محموله جدید واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، واکسیناسیون افرادی که نوبت دوز دوم آنان در خرداد ماه بوده است در روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام می گردد.

رئیس مرکز بهداشت در این نشست که با حضور معاون فرماندار، فرماندهی منطقه انتظامی، فرماندهی سپاه پاسداران، شهرداران و بخشداران مرکزی و میمند و مسوولان ادارات این شهرستان برگزار گردید، خواستار جلوگیری از حضور در هرگونه مراسم، تجمع و دورهمی های خانوادگی و مسافرت ها جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 گردید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43334
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید