30 شهریور 1403

  • 1403/02/26
  • - تعداد بازدید: 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

برگزاری میز خدمت در راستای جوانی جمعیت در اداره آموزش و پرورش

به همت واحد سلامت جمعیت و خانواده با مشارکت واحد تغذیه و غیرواگیر میز خدمت جوانی جمعیت با عناوین آثار مثبت داشتن فرزند، کرامت مادری، فواید بارداری، زایمان طبیعی و شیردهی، آثار مثبت تعدد فرزندان، در اداره آموزش و پروش شهرستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، معصومه سروری کارشناس مسوول واحد سلامت خانواده گفت: روز چهارشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت هفته ملی جمعیت با حضور کارشناس جوانی جمعیت، کارشناس تغذیه، کارشناس غیرواگیر شبکه بهداشت و درمان غرفه سلامت و میز خدمت در اداره آموزش و پروش برگزار شد.
او در ادامه افزود: تیم شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد خدماتی همچون اندازه گیری فشارخون، اندازه گیری قد و وزن، مشاوره های تغذیه و رژیم درمانی، جوانی جمعیت و ازدواج، توزیع پمفلت و بسته های آموزشی قوانین جوانی جمعیت و فرزندآوری، به کارکنان این اداره ارائه کرد.


«زهرا ربیعی» کارشناس جوانی جمعیت با بیان اینکه هر اقدامی در جهت جوانی جمعیت از قانون گذاری، برپایی همایش و آگاهی دادن به مردم و صد‌ها اقدام دیگر ارزشمند و اثرگذار است، گفت: با توجه به الزام قانونی برای جوانی جمعیت و تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری از سال‌ها پیش، لازم است همه دستگاه‌ها، قانون را اجرایی کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 101864
کلیدواژه