30 شهریور 1403

  • 1403/05/13
  • - تعداد بازدید: 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

برگزاری مصاحبه گزارش شناخت

مصاحبه گزارش شناخت آزمون توجیهی بدو استخدام کارکنان با حضور رییس شبکه، روز چهارشنبه مورخ ۱۰ مرداد۱۴۰۳ در دفتر مدیریت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، «صدف رضایی»مسوول آموزش ضمن خدمت کارکنان در این مرکز با اعلام این خبر افزود: مصاحبه گزارش شناخت از مراحل دوره توجیهی بدو استخدام است که در این مرحله ۲۵نفر تازه استخدام از بخشها و واحدهای مختلف بعد از مطالعه بسته اختصاصی آموزشی توجیهی بدو خدمت در حیطه های آشنایی با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت، آشنایی با واحد محل خدمت و موارد مرتبط با شغل مورد تصدی، در آن شرکت کردند.


«صدف رضایی» ادامه داد: در این آزمون، شرکت کنندگان متناسب با شغل مورد تصدی به سوالات شفاهی «محمد دوله» رییس شبکه، « پیمان فارسی» مسوول کارگزینی، «حمیدرضا عظیمی» مسوول امور عمومی، «علیرضا فیروزی» مسوول حراست، «غلامعلی جاویدان» مسوول اورژانش، «جمیله کهزادی» مدیر آموزشگاه بهورزی، و سایر مسوولین واحدهای ستادی، پاسخ گفتند.


شایان ذکر است، در پایان به شرکت کنندگان در آزمون، طبق چک لیست مربوطه امتیاز دهی شد و نمرات آنها جهت گذراندن مراحل بعدی امور مربوط به آموزش و ثبت نام در دوره توجیهی بدو خدمت به واحد آموزش استان ارسال گردید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106024
کلیدواژه