30 شهریور 1403

  • 1402/11/07
  • - تعداد بازدید: 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

برگزاری مرحله دوم آزمون جامع سالانه بهورزی توسط مرکز آموزش بهورزی فیروزآباد

به‌ منظور سنجش علمی بهورزان شهرستان های فیروزآباد و شهرستان های قطب فراشبند و قیروکارزین آزمون جامع سالانه بهورزی بر اساس تقویم آموزشی سال ۱۴۰۲ در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، روز چهارشنبه شنبه مورخ ۲ بهمن ۱۴۰۲ و با حضور ۵۷ نفر از بهورزان شبکه بهداشت فیروزآباد، ۲۷ نفر از بهورزان فراشبند و ۴۰ نفر از بهورزان قیروکارزین، آزمون جامع بهورزی همزمان در سه شهرستان برگزار گردید.
 جمیله کهزادی مدیر آموزشگاه بهورزی گفت: برگزاری آزمون علمی سالانه، فرصت خوبی برای سنجش توانایی بهورزان است و زمینه مناسب برای شناخت نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ریزی برای آموزش‌های سال آینده را فراهم می‌کند.
وی در ادامه افزود: این آزمون به طور هم زمان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان های فراشبند و قیروکارزین نیز برای بهورزان برگزار شد، نظارت بر اجرای این آزمون ها توسط مربیان مرکز آموزش بهورزی شهرستان فیروزآباد با همکاری واحد توسعه سه شهرستان انجام شد.


جمیله کهزادی مدیر مرکز آموزش بهورزی، روح انگیز رضایی مربی بهورزی با همکاری سعید طیبی دوست کارشناس واحد توسعه برنحوه برگزاری آزمون در شهرستان فیروزآباد، محمدعلی امیدیان مربی بهورزی بر نحوه برگزاری آزمون در شهرستان فراشبند و علی بیات خواه مربی بهورزی به عنوان ناظر بر برگزاری این آزمون در شهرستان قیروکارزین نظارت داشتند.
 گفتنی است در پایان برگزاری آزمون جامع بهورزان در شهرستان قیروکارزین، از بهورزان فعال در عرصه جوانی جمعیت توسط رییس شبکه بهداشت و درمان تقدیر بعمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93796
کلیدواژه