30 شهریور 1403

  • 1403/01/20
  • - تعداد بازدید: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

برگزاری مراسم ضیافت افطاری

مراسم ضیافت افطاری ویژه کارکنان شبکه بهداشت با حضور رئیس شبکه و جمعی از پرسنل برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، مراسم ضیافت افطاری که به همت رئیس شبکه و با همکاری واحد امور رفاهی و تیم پشتیبانی شبکه بهداشت برگزار شد؛ رئیس شبکه، جمعی از دانشجویان دانشکده پرستاری و بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان حضور داشتند.


رئیس شبکه بهداشت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از همکاری و همت تمامی افرادی که در تدارک این مراسم نقش داشتند و به نحو احسن از حاضرین پذیرایی نمودند تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد: در خصوص اهمیت قرآن کریم باید این نکته را لحاظ کرد که دلها با یاد خداوند سبحان آرام می گیرد و گمشده های ما در قرآن کشف می شود و حضور کودکان و نوجوانان در محفل قرآنی اقدامی ارزشمند در راستای نورانی شدن دل های پاک آنان است و اگر ما اجرای احکام الهی را سرلوحه امور جاری زندگی قرار دهیم از بسیاری از آسیب ها در امان می مانیم.


شایان ذکر است اجرای مسابقه بین کودکان از دیگر برنامه جذاب این مراسم بود که شادی را به کودکان هدیه می داد و با اهدای جوایزی از آنها تقدیر شد.
گفتنی است در پایان مراسم، به رسم یاد بود به مراقبین و بهورزانی که در پویش ملی سلامت بیشترین همکاری را داشتند نیز جوایزی اهد شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 98986
کلیدواژه

تصاویر