30 شهریور 1403

  • 1402/09/23
  • - تعداد بازدید: 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

برگزاری جلسه آموزشی برنامه جوانی جمعیت ویژه پرسنل مدارس شهرستان فیروزآباد

در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جلسه‌ای به‌ صورت حضوری برای پرسنل دبیرستان نمونه دولتی آفرینش، توسط واحد سلامت خانواده برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزاباد، در ابتدای جلسه زهرا ربیعی کارشناس جوانی جمعیت شهرستان با ارائه نمودارهای جمعیتی نسبت به کاهش جمعیت و عواقب آن در بعد فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی هشدار داد و به اهمیت آموزش فرزند آوری در خانواده ها تاکید نمودند.
وی در ادامه به توضیح دستورالعمل تسهیلات فرزند آوری و رایگان شدن آزمایش های دوران بارداری و زایمان طبیعی پرداخت.

او افزود: قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تکالیفی را برای آموزش و پرورش تعیین کرده است که ترویج فرهنگ ارزشمندی ازدواج، خانواده و فرزندآوری از جمله آنهاست.
کارشناس جوانی جمعیت گفت: بحث جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده و جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مولفه های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می رود. توان علمی و منابع مادی و غیر مادی هر جامعه بدون در نظر گرفتن جمعیت معنا دار نیست.
«ربیعی» در زمینه ترویج فرهنگ فرزندآوری و جوانی جمعیت با توجه به درنظر گرفتن شرایط مخاطبان تاکید کرد و خواستار همکاری همه جانبه در راستای ترویج فرهنگ ازدواج سالم و فرزندآوری شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 91491
کلیدواژه