30 شهریور 1403

  • 1401/02/25
  • - تعداد بازدید: 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

برگزاری جشنواره غذای سالم بمناسبت گرامیداشت هفته سلامت با حضور سفیران سلامت دانش آموزی شهرستان فیروزآباد

.

به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت، جشنواره غذای سالم با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، سفیران سلامت دانش آموزی، کارشناسان سلامت محیط، تغذیه و مدارس مرکز بهداشت در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان گفت: در ابتدای این جلسه «حامد عارف» مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزآباد ضمن خوشامدگویی به حاضرین به بیان اهمیت شعار هفته سلامت امسال یعنی «سلامت ما، سلامت سیاره ما» و نیز پیروی از الگوی غذایی صحیح در دوره نوجوانی پرداخت و عارضه چاقی را به عنوان معضل اساسی این سنین مطرح کرد.

 

مهندس «رضا دهرمی نیا» افزود: دانش آموزان بهترین کانال ارتباطی جهت انتقال پیام‌های بهداشتی به افراد و خانواده ها هستند و این سفیران سلامت مسائل مختلف بهداشتی را به خوبی فرا گرفته و منتقل می نمایند.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان در پایان خاطر نشان نمود: از غذاهای تهیه شده به وسیله دانش آموزان و اولیای آنها بازدید صورت گرفت و از تهیه کنندگان برترین و سالم ترین غذاها از نظر مواد اولیه، روش طبخ و میزان نمک و چربی تقدیر به عمل آمد.

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید