30 شهریور 1403

  • 1400/11/08
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال رومیز در فیروزآباد به مناسبت دهه فجر

.

اولین دوره مسابقات فوتبال رومیز کارکنان دولت در شهرستان فیروزآباد به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد مسئول برگزاری این مسابقات گفت: در این دور از مسابقات که در هفت تیم دوبل از ادارات فرمانداری، دانشگاه دولتی، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان و اورژانس در بخش آقایان و در بخش بانوان نیز، کارمندان ادارات فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شرکت کردند، در بخش اقایان  تیم دو نفره محمدرضا عسکری پور و مهران شعبانی ازشبکه بهداشت  و درمان مقام اول ، مصطفی توانایی و یعقوب حیدری از دانشگاه دولتی فیروزاباد مقام دوم، روح الله نوروزی و صمد مرادی از بیمارستان مقام سوم و احمد سرداری و امین افخمی از دانشگاه دولتی فیروزاباد مقام چهارم را کسب کردند.

 

«احسان عسکرپور» ادامه داد: در بخش بانوان نیز، فاطمه احمدی از شبکه بهداشت و درمان مقام اول ، ملیحه اسماعیلی از فرمانداری مقام دوم و زهرا قهرمانی از شبکه بهداشت و درمان نیز مقام سوم را کسب نمودند. 

عسکرپور خاطرنشان نمود: به تیمها و نفرات اول تا سوم اقایان و بانوان احکام قهرمانی و به عوامل برگزاری مسابقات لوح تقدیر اهداء شد.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 54449
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید