30 شهریور 1403

  • 1400/12/18
  • - تعداد بازدید: 514
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

برگزاری اختتامیه دوره تطبیقی بهورزی مرکز آموزش بهورزی شهرستان فیروزآباد

.

مراسم جشن فارغ التحصیلی دوره تطبیقی بهورزی مرکز آموزش بهورزی شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد کارشناس مسئول آموزش بهورزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه اولویت سطح ارائه خدمات در خانه بهداشت ها است، لذا اهمیت توانمندی بهورزان بسیار مهم است و تمام سعی مسئولین دانشگاه در این بوده که بهورزان توانمند وارد خانه بهداشت ها شوند که بحمدالله این مهم محقق شده است.

«فرانک فتحی» ادامه داد: ارائه خدمات سطح اول، اولین هدف و عدالت در سلامت در کشور است و تمام تلاشمان این است که با بالا رفتن پوشش خدمات در روستاها بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم.

 

 

 
 
کارشناس مسئول آموزش بهورزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دز پایان با اشاره به اینکه طبق ارزیابی بعمل آمده، بهورزان آموزشهای خوبی در زمینه های مختلف فرا گرفته اند، از زحمات کلیه همکاران در مرکز بهداشت شهرستان و مرکز آموزش بهورزی و در راس، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر نمود.

در این مراسم «فرانک فتحی» کارشناس مسئول آموزش بهورزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «بهادر قهرمانی» رئیس مرکز بهداشت، «علیرضا فیروزی» مسئول حراست، «محسن لاچینی» مسئول ستاد گسترش، «جمیله کهزادی» مسئول آموزشگاه بهورزی، مهندس «محمدعلی امیدیان» و «علی بیات خواه» و «روح انگیز رضایی» مربیان آموزشگاه بهورزی حضور داشتند.

خاطر نشان می گردد در این دوره هفت نفر از پذیرفته شدگان آزمون بهورزی با مدارک کاردانی و کارشناسی رشته های بهداشت خانواده و مامایی از شهرستانهای مهر، فیروزآباد و قیر و کارزین شرکت داشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 56507
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید