30 شهریور 1403

  • 1399/06/02
  • - تعداد بازدید: 280
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آیین فارغ التحصیلی دانش آموخته های بهورزی

برگزاری آیین فارغ التحصیلی دانش آموخته های مرکز آموزش بهورزی فیروزآباد

.

یازدهمین دوره آموزش بهورزی در شهرستان فیروزآباد با 10 فراگیر و دانش آموخته بهورزی به کار خود پایان داد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، رئیس این شبکه گفت: آیین فارغ التحصیلی ده دانش آموخته مرکز آموزش بهورزی این شهرستان پس از دو سال آموزش و شرکت در آزمون نهایی، برگزار شد.

دکتر «خدابخش چگینی» با بیان اینکه بهورزان و مراقبان سلامت، نیرو‌های خط اول سیستم بهداشتی کشور هستند، افزود: بهورزان با ارایه خدمات بهداشتی در دورافتاده ترین روستاها نقش موثری در ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا می کنند.

«فرانک فتحی» کارشناس مسوول آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین ضمن ارج نمادن به تلاش و جدیت مربیان آموزشگاه بهورزی این شهرستان در آموزش و تربیت فراگیران به نقش مهم بهورزان به عنوان تلاشگران خط مقدم نظام سلامت کشور اشاره نمود و گفت: بهورزان در خانه بهداشت ها نخستین محل دسترسی مردم به شمار می روند و نقشی بسیار حیاتی را در سلامت ‌جامعه‌ به عهده دارند.

در این آیین دکتر «خدابخش چگینی» رئیس شبکه بهداشت و درمان، «بهادر قهرمانی» معاون بهداشتی، «لیلا قوامی» کارشناس آموزش بهورزی معاونت بهداشتی دانشگاه، «جمیله کهزادی» مدیر و مهندس «محمدعلی امیدیان»، «آمنه نصیری»، «روح انگیز رضایی» و «علی بیات خواه» مربیان مرکز آموزش بهورزی فیروزآباد حضور داشتند.

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 26778
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید