30 شهریور 1403

  • 1399/01/19
  • - تعداد بازدید: 365
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آمادگی برای راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در فیروزآباد

بررسی مکانی به منظور آمادگی برای راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان فیروزآباد

.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد بهمراه چندین مسئول در شهرستان از سالن های ورزشی در سطح شهر جهت تعیین محلی برای راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، دکتر "خدابخش چگینی" گفت: بیماران کرونایی بعد از ترخیص از بیمارستان بایستی ادامه روند درمان و مراقبت را در منزل بصورت قرنطینه سپری کنند و از آنجایی که بعضی از این بیماران به هر علتی امکان قرنطینه در منزل را ندارند، این مرکز جهت قرنطینه این افراد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دکتر چگینی ادامه داد: منزل، امن ترین مکان جهت پیشگیری از بیماری کرونا برای افراد می باشد و در صورت ابتلای افراد به این بیماری باز بهترین مکان جهت ادامه درمان و قرنطینه، منزل می باشد که اگر کسی به هر دلیلی امکان قرنطینه شدن در منزل را نداشت نقاهتگاه می تواند مشکل این افراد را حل کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد در پایان یادآور شد: پس از بررسی با مسئولین ادارات ذیربط مکان مورد نظر مشخص و به دانشگاه اعلام‌ خواهد شد.

خاطر نشان میگردد در این بازدید مهندس «امیر حمزه احمدی صبا» معاون عمرانی فرمانداری، «بهادر قهرمانی» معاون بهداشتی، «علیرضا فیروزی» مسئول حراست شبکه، «بهنام کاظمی» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «امیر عباس ریاستی» رئیس اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

 
   





  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22292
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید