30 شهریور 1403

  • 1399/09/16
  • - تعداد بازدید: 502
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد

بررسی مقدمات اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فیروزآباد

.

بررسی مقدمات اجرای طرح محله محور مدیریت و کنترل کرونا ویروس با عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی طی جلسه ای با حضور سید کمال علوی فرماندار شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هدف از اجرای این طرح را ارایه مراقبت ها و خدمات ضروری بهداشتی، شناسایی زودهنگام کووید-19 و افراد در معرض تماس نزدیک در محل کار یا خانوار ، قرنطینه خانگی یا غیرخانگی و مراقبت از گروه های در معرض خطر، توسعه درمان سرپایی و  ارتقای کیفیت مراقبت های بستری عنوان نمود و گفت: برای اجرای موفق برنامه کمیته هایی پیش بینی شده است که تحت فرمان مقام ارشد و در چارچوب شرح وظایف و با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی فعالیت می نمایند.

 
دکتر «خدابخش چگینی» ابراز امیدواری کرد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از طریق مشارکت مردمی، هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی است یقینا فعالیت ها در زمینه کنترل ویروس کرونا گسترده تر خواهد بود.
 

در این نشست سرهنگ «مرتضی قادری» جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان نیز توضیحاتی در خصوص طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شیوه اجرای این برنامه ارائه نمود.

این نشست با حضور فرماندار، رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا، رئیس شبکه بهداشت و درمان و معاون بهداشتی، فرمانده منطقه انتظامی، جانشین سپاه ناحیه مقاومت، رئیس ادارات اتاق اصناف و صمت، شهردار و بخشدار میمند برگزار گردید.

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 33582
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید