30 شهریور 1403

  • 1402/11/03
  • - تعداد بازدید: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

بازدید و بررسی وضعیت ایمنی انبار مرکزی شبکه بهداشت

الهام قربانی کارشناس ایمنی و بهداشت حرفه ای در جهت کنترل ایمنی انبارها، از انبار مرکزی شبکه بهداشت بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، کارشناس ایمنی و بهداشت حرفه ای با حضور در انبار مرکزی شبکه گفت: انبارداری درست کالا و وسایل نقش موثری در پیشگیری از بروز حوادث مانند آتش سوزی دارد؛ ضمنا سببب افزایش راندمان و سهولت دسترسی به وسایل مورد نیاز می شود.
مهندس قربانی افزود: ایمنی در انبارداری علاوه بر اینکه کارکنان و پرسنل انبار را از خطر دور نگه می‌دارد، آسیب های اسکلتی عضلانی و بیماری های شغلی را نیز کم تر می کند.
وی تصریح کرد: انبارداری یک دانش است و مدیران و کارکنان انبار باید برای این کار آموزش دیده باشند. از طرف دیگر، نهادهای قانون‌گذار باید بخش‌نامه‌های ایمنی انبارها را بر اساس استانداردهای جهانی تهیه کنند و مدیران انبارها موظف به اجرای آنها باشند. تنها عامل موثر در حفظ جان کارکنان انبار و همچنین حفاظت از کالاها و ساختمان انبار در رعایت استانداردهای انبارداری است.
او در پایان گفت: انبار مرکزی شبکه با اصلاحات جزئی میتواند در رتبه بالایی از وضعیت ایمن قرار داشته باشد. در این بازدید برطرف نمودن نواقص جزئی انبار در دستور کار قرار گرفت.
شایان ذکر است بازدید و بررسی وضعیت ایمنی انبار در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۲ با توجه به عوامل زیر انجام گردید: ۱_سلامت و ایمنی محیط کار۲_ایمنی کارکنان انبار۴_ایمنی در جابجایی کالاها۵_ ایمنی در نگهداری کالاها۶_ ایمنی در محل انبار

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93527
کلیدواژه