30 شهریور 1403

  • 1403/05/22
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

بازدید در راستای اجرای قوانین جوانی جمعیت از اداره راه و شهرسازی

مسوول سلامت خانواده مرکز بهداشت به همراه کارشناس جوانی جمعیت در راستای اجرای قوانین جوانی جمعیت از ادراه راه و شهرسازی شهرستان فیروزآباد بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، معصومه سروری، کارشناس مسوول سلامت خانواده، در خصوص این خبر گفت: کارشناسان جوانی جمعیت مرکز بهداشت در راستای اجرای قوانین جوانی جمعیت، از ادراه راه و شهرسازی بازدید کردند. 
«سروری» با اشاره به جامعیت قانون جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: اجرای ناقص این قانون می تواند پیامدهای منفی و جبران ناپذیری داشته باشد، به عنوان مثال اگر فقط بر مشوق های اقتصادی تاکید شود ولی نسبت به موضوع فرهنگ بی تفاوت باشیم، خانواده ها در موضوع سبک زندگی دچار اشتباه می شوند.
وی با بیان اینکه خانواده اصلی‌ترین بنیاد جامعه و تأثیرگذارترین نهاد در جوانی جمعیت است افزود: جمعیت جوان به ‌عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشورها به شمار می‌رود و خوشبختانه امید به زندگی زنان و مردان در کشور ما در طول ۴۵ سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و در حال حاضر امید به زندگی به بیش از ۷۵ سال رسیده است.
در ادامه «زهرا ربیعی»(سمت؟؟) اضافه نمود: کشور ما سال‌ها از جمعیت جوان برخوردار بوده و همچنان لازم است این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود. به همین منظور قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی رئیس‌ جمهور ابلاغ شد. این قانون مواردی را در راستای حمایت از مادران، کودکان و خانواده‌ها به تصویب رسانده است.
کارشناس جوانی جمعیت در پایان گفت: بر اساس ماده ۴ قانون جوانی جمعیت، مهم‌ترین تکلیف وزارت راه و شهرسازی در قانون جوانی جمعیت، اعطای زمین به خانواده‌هایی می باشد که از مهر ماه ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم فرزند به بعد شده اند.
شایان ذکر است؟؟ در این بازدید اقدامات انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزآباد، بررسی گردید.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106471
کلیدواژه