30 شهریور 1403

  • 1402/09/21
  • - تعداد بازدید: 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد

بازدید تیم نظارت و پایش معاونت بهداشتی دانشگاه از ستاد شبکه، خدمات جامع سلامت شهری، روستایی، خانه های بهداشت و پایگاهها

با حضور کارشناسان تیم نظارت و پایش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف ارائه خدمت و ارزیابی شاخص های بهداشتی از مراکز خدمات جامع سلامت شهری، روستایی، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت شهرستان فیروزآباد بازدید بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد، «احد امیری قرقانی» مسوول امور بهورزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این بازدید گفت: هدف ما از انجام بازدیدهای تیمی پایش و ارزشیابی تمام برنامه ‎های مراکز و خانه‌های بهداشتی، شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‎ ها در مراکز و خانه های بهداشت برای برنامه ‎ریزی بهتر و پیشبرد اهداف از قبل تعیین‌شده و همچنین امادگی جهت بازدید وزارتخانه می‌باشد.


در ادامه پایش، اعضای تیم پایش کننده و همکاران  در جلسه‌ای که در دفتر ریاست برگزار شد به بررسی نقاط ضعف و مشکلات پرداختند و همچنین راهکارهایی جهت تقویت هر چه بیشتر اهداف بهداشتی این منطقه ارائه کردند.

در پایان محمد دوله سرپرست شبکه با بیان اینکه بررسی شاخص های بهداشتی به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده و مداخله اثر بخش در ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت جامعه صورت گرفته است؛گفت: مهمترین هدف از برگزاری این پایش بررسی عملکرد و ارزیابی نحوه خدمت‌ رسانی به مراجعه‌ کنندگان و بررسی روند ارتقای شاخص‌های بهداشتی می‌باشد.


او ضمن مهم دانستن بررسی عملکرد شاخص های بهداشتی افزود: بررسی شاخص های بهداشتی در اجرای اولویت های برنامه سلامت محور در جامعه بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه ریزی در زمینه های مختلف بهداشتی را سهولت می بخشد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 91400
کلیدواژه